3 reacties
Lid sinds: 12-09-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 19-09-2008 17:31
Kan voor vragen over MB niet worden verplicht om de eerste 3 cijfers van het chassisnummer in de topic te vermelden kan een hoop onduidelijkheid voorkomen????????????