vermelden chassisnummer

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

jagger

Lid sinds: 12-09-2008

Bijdragen: 4

Geplaatst: 19-09-2008 17:31

Kan voor  vragen over MB niet worden verplicht om de eerste 3 cijfers van het chassisnummer in de topic te vermelden kan een hoop onduidelijkheid voorkomen????????????