Geplaatst: 12-06-2009 16:49
[130635]Het koppelingspedaal van deze auto komt niet helemaal teruig nadat deze is ingetrapt (niet altijd trouwens). Hij schakelt verder wel gewoon en komt dus ver genoeg vrij , maar je kunt vernemen dat het pedaal nog iets verder terug kan komen. Als je dat met je voet doet, dan voel je ook een beetje een weerstand voor hij verder gaat.
Het is niet ernstig, maar komt steeds frequenter voor en de vraag is of iemand dit bekent voor komt en wat er eventueel aan te doen is.