5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-06-2009 23:06
motor slaat niet aan, ook niet als je remreiniger inspuit in de inlaat lucht buis.
Aan slepen gaat ook niet en er zijn geen
fout codes.