Geplaatst: 19-06-2009 12:39
[131176]hallo , heb hier weer een probleem kind staan ,
corrado met de 1.8l G60 motor
deze staat duidelijk te rijk , zie ik aan de boegie's = zwart aangeslagen , (helaas hoe rijk kan ik niet zien door co²meter stuk is )
nu heb ik al de sensor van water vervangen , de welgekende blauwe en nu rijd de wagen duidekijk stuk mooier
maar blijft nog te rijk
en als de motor dan warm staat krijg je deze niet meer gestart , na lang starten met open gasklep wel langer 10sec.
nu staat telschroef helamaal in en optentio meter van co staat ook bijna zo goed al ,,,dicht ,
veronder stel te veel benzinne of te weinig lucht ,
lambda is nieuw rotor en delco nieuw , temp sensor nieuw , benzinne druk regelaar vv en druk gemeten perfect 3bar
potentio meter co ook besteld helaas BO.
iemand soort gelijk probleem , ?gehad