Geplaatst: 20-06-2009 18:04
[131275]Heb hier een sintra staan deze loopt stationair onregelmatig en je hoort wat valse lucht zuigen als ik wat remmen reiniger ter hoogte van 4 cijlinder inlaatspruitstuk spuit loopt hij goed heb al div slangen vervangen maar geen resultaat
als ik gericht op het inlaatspruitstuk spuit blijft de motor rot lopen echter als ik langs een vacuumpotje spuit dan loopt hij goed
pot je afgesloten geen verbetering
wat zie ik over het hoofd graag advies