Geplaatst: 11-03-2010 19:20
Probleem is verholpen door een nieuwe accu te monteren en dus ook de boordspanning volledig te onderbreken. Eerst ging het motormanagementlampje nog branden, maar na de tweede keer starten ging dit ook uit.
Alles functioneert nu ogenschijnlijk goed.
Dank voor de reactie