Geplaatst: 22-06-2009 18:35
heren,
ik heb een espace 2.0 T staan met de turbo defect.
nu wil ik de turbo gaan vervangen (incl .olieleidingen) ZONDER de motor compleet te demonteren
heeft er iemand nog tips hoe ik dit moet aanpakken om evt.problemen te voorkomen.
alvast bedankt