4 reacties
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 60
Geplaatst: 13-01-2008 19:31
mee gemaakt op een xsara 1.6 af en toe stoteren ,stroring opslag injector 2 of 3 ,naar langzoeken bleek het de bobine te zijn
(foutieve opslag storing code / vertaling storing code
mischien bij jou ook zo?