Geplaatst: 02-07-2009 13:44
[132134]we hebben een probleem met deze auto we hebben van de week van deze auto de koppeling vervangen hiebij hebben we meteen het hydraulische druk lager vervangen voor de zekerheid. nu komt het probleem we hebben de koppeling netjes ontlucht en we hebben er mee gereden alles werkte naar behoren. maar nog geen 2 dagen later staat de auto langs de kant van de weg geen koppeling meer wij gekeken geen druk op het pendaal. ja weer ontslucht en ja weer druk maar niet wat er in hoort te zitten. dus wij koppelingscilinder vervangen en weer netjes ontlucht. nog steeds het zelfde probleem. maar we hebben er nog een probleem bij gekregen het rempedaal loopt ook weg als je er druk ophoudt wat ook niet zou mogen. dus alles netjes ontlucht en nog steeds niet geholpen.
nu de vraag wie weet hier een antwoordt op?
alvast bedankt mvg corné van seters