Lid sinds: 01-11-2009
Bijdragen: 374
Geplaatst: 02-11-2009 18:38
Na 2 uren gereden motor uitgevallen.Brandstof systeem oke,motor compressie oke,geen fault codes.
zuigerveren,motorkop,lagers zijn al door de vorige monteurs vervangen toch NIET inorde.
Heeft iemand een idee.