Geplaatst: 06-07-2009 20:09
Ok bedankt, idd waterpomp doe ik altijd, pak ik in dit geval ook de thermostaat mee, als je er dan toch bij kan :).
Compleet met huis kost een waterpomp 60 euro :) geen geld.
Ok dan neem ik G12Plus
Trouwens de koelvin tikt pas in bij 110 graden, schijnt normaal te zijn. Naar mijn idee te warm, zijn er ook schakelaars die hem eerder aansturen ? of maakt dit niet uit ivm een ECM