D-riem vervangen

23 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Corrado
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 16V
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-07-2009 20:09

Ok bedankt, idd waterpomp doe ik altijd, pak ik in dit geval ook de thermostaat mee, als je er dan toch bij kan :).

Compleet met huis kost een waterpomp 60 euro :) geen geld.

Ok dan neem ik G12Plus

Trouwens de koelvin tikt pas in bij 110 graden, schijnt normaal te zijn. Naar mijn idee te warm, zijn er ook schakelaars die hem eerder aansturen ? of maakt dit niet uit ivm een ECM