Geplaatst: 18-05-2009 10:17
[128845]Goedemorgen,
Heb hier een Frontera 2.5TDS staan, de auto trekt tot 2000 tpm goed.
Daarboven zakt het vermogen weg.
Met KTS proberen uit te lezen, kan geen regeleenheid motor vinden.
Iemand suggesties ?
Groeten,
Leon