14 reacties
Lid sinds: 24-01-2009
Bijdragen: 14
Geplaatst: 15-02-2010 14:24
He bedank voor je berichtje! Lijkt er duidelijk op schijnt geen orginele 2 din te zijn. Wat bedoel je met gateway?