Geplaatst: 22-09-2009 22:18
Beste AMT specialisten,
Voor de 2e maal in 3 maanden tijd werkt de afstandbediening van de deursluiting niet meer.
De eerste maal (juli-09)is dit tijdens een reparatie (koelfannen)bij de dealer verholpen, echter afgelopen weekend deed zich het probleem opnieuw voor.
Het enige opmerkelijke is dat de dag ervoor zich een storing melde van remlicht defect maar dit bleek bij controle goed te functioneren.
Heeft iemand van jullie een idee wat er loos kan zijn?
Groeten LCB