Geplaatst: 31-01-2008 17:38
wie kan mij aub vertellen of het alu carter er zo vanonder kan of dat de versn bak ook los moet
het betrefd een focus 1.8tdi ,alle bouten zijn los maar lijkt mij klem te zitten alvast hartelijk dank.
ps de pistonbus ligt onderdelen onderin wie heeft ervaring met deze, busjes laten maken of de originele er weer in na 180000dkm