Geplaatst: 21-05-2009 13:28
[129075]ik lees zo vaak over het storingslampje op amerikaanse sites worden ze er gek en arm van
storings code p0135 verw. elem. lambda en p0304 slaat 4e cil. over
welke van de 3 sensors is de lambda met de blauwe rode of witte mantel om de 3 draden ?
vaak hoor je na een vervanging en hoge kosten dat het probleem terug komt en blijft men vervolgens aan het vervangen
van sensors spoelen bobine volgens onze amerikaanse collega"s is dit probleem bekend bij nissan op de modellen vanaf 2000
maar daar zijn het allemaal 3.0 ltrs maakt dat verachil met een 2.0? een org. lambda is een dure grap zeker als de storing weer terugkomt wat raden jullie mij aan en zijn er meer gevallen in europa want in amerika lees ik tientallen met hetzelfde probleem
wat daar niet op te lossen is heel graag jullij reactie m.v.g. ton