Geplaatst: 18-03-2008 16:07
het betrefd een mazda 626 ditd waarvan 400000 km de distributie vernieuwd is , nu komt er een gillend geluid uit de distr heb ik toen alles vernieuwd behalve waterpomp, nu alles gedemonteerd
maar ik kan niets vinden laten draaien zonder distr kast alle rollen en waterpomp voelen goed aan
klant heeft ook een ratelend geluid gehoord. maar de de motor loopt ra ra wie heeft hier een idee over.
eerst verdacht ik de turbo ervan maar die is het niet, bij stationair turbo stilgelegd en het geluid bleef