Geplaatst: 25-05-2009 22:00
[129361]De klacht was dat de airco niet werkte.
De drukken van de airco zijn normaal en hij slaat ook aan.
De temperatuur wordt bij deze wagen versteld door een draaiknop en ik vraag mij af of de potmeter kapot is.
Als je aan deze knop draait gaat hij niet hoger dan 23 graden en niet lager dan 21.
Zijn er mensen die dit al meegemaakt hebben?