Geplaatst: 25-02-2010 17:32
[149593]hallo ik heb de computer van een easytronic vervangen deze was defect .ik heb een zelfde geplaatst .maar nu stotert de bak in zijn A en slaat in zijn R met een klap en slaat meteen af. in zijn A staat hij te stotteren en komt niet voor uit .nu is de computer los geweest en de lijdingen ook ik heb het potje weer gevuld met olie maar heb geen idee hoe ik de lucht hier uit van daan kan krijgen
iemand all een keer zoiets gedaan .is er iemand die hier een procedure voor heeft.ik hoop dat een van jullie raad heeft ben nu all weer een poos met deze auto bezig.
mvg Fenton (PS) met uitlezen geeft hij geen fout codes meer