Geplaatst: 09-01-2010 1:11
[145372]hallo.
het volgende probleem.
De auto stotterd tijdens normaal rijden,bij volgas is het goed.
Luchtmassameter,gasklephuis,bobines,bougies,lambda sonde zijn al vervangen.
Bij uitlezen geen storingen.
Weet iemand raad hiernee?
alvast bedankt.