6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 02-12-2007
Bijdragen: 384
Geplaatst: 28-01-2008 21:38
Hoe oud is de benzine .Ik denk dat de lmm wel goed is gezien de 4,5v maar is er geen probleem met de brandstofdruk regelaar en wat van soort lpg systeem word er gebruikt,of is het nog een systeem met een mengstuk