Geplaatst: 16-06-2009 17:53
[130947]Hallo
Wij hebben een Mercedes w126 260se staan van bouwjaar 1988.
De auto loopt en start helemaal super maar zodra je ongeveer 3 kilometer hebt gereden en de motor op 80 graden komt valt de auto uit en is niet meer aan te krijgen.Probeer je hem de volgende dag weer loopt hij weer perfect.2 keer is de spinnekop vervangen en geen enkel verschil.
Injectoren zijn getest bij revisie bedrijf en zijn perfect.Bougoes,verdeler en rotor zijn ook al vervangen.
Wie kan me verder helpen met dit probleem