Geplaatst: 11-01-2010 13:13
[145558]Auto loopt op gas.
Start op benzine.
Loopt de eerste 5 min prima maar langzaam aan begint hij te smoren en op 3,5 cilinder te lopen.
Als deze dan over schakelt op gas loopt ie nog beroerder.
Heb volgende delen vervangen.
MAF Sensor.
EGR klep.
Spruitstuk compleet.
Temp. sensor.
Krukassensor.
Nokkenassensor.
Katalysator (uitlaat zit niet dicht).
Distributie-timing gecontroleerd.
Emissie-waarden zijn NIET goed.
Motorlampje brandt
Heeft altijd al gebrand volgens klant.
Deze brandt alleen wanneer hij op benzine loopt.
Heb een foutcode p0335 krukassensor.
Bedrading vervangen van sensor naar stuurapparaat.
Egr trekt geen valse lucht.
X18XE1
Wie o wie weet raad???