Voor wat dient deze relais ?

8 reacties

Merk
BMW
Model
X5
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-01-2010 14:06

[145482]Is er iemand die weet voor wat de aangeduide relais dient bij deze BMW X5 E70, en wat hangt er aan het aangeduide verbogen plaatje ?

Alvast bedankt.

[url=http://img705.imageshack.us/i/dsc00976pijl.jpg/][img]http://img705.imageshack.us/img705/2708/dsc00976pijl.jpg[/img][/url][url=http://g.imageshack.us/img705/dsc00976pijl.jpg/1/][img]http://img705.imageshack.us/img705/dsc00976pijl.jpg/1/w2048.png[/img][/url]