Geplaatst: 10-01-2010 14:06
[145482]Is er iemand die weet voor wat de aangeduide relais dient bij deze BMW X5 E70, en wat hangt er aan het aangeduide verbogen plaatje ?
Alvast bedankt.
[url=http://img705.imageshack.us/i/dsc00976pijl.jpg/][img]http://img705.imageshack.us/img705/2708/dsc00976pijl.jpg[/img][/url][url=http://g.imageshack.us/img705/dsc00976pijl.jpg/1/][img]http://img705.imageshack.us/img705/dsc00976pijl.jpg/1/w2048.png[/img][/url]