Geplaatst: 18-06-2009 16:52
[131113]Cilinderkop is van de motor afgeweest om nieuwe kleprubbers te monteren.
Na montage blijft de motor 5000rpm stationair lopen, toerental loopt direct op en schommelt
daar niet meer vanaf. Heb alle luchtaansluitingen op het gasklephuis al afgeknepen en zelfs de stappenmotor
omzeild zodat die geen lucht langs de gasklep kan geven. Gasklep zelf is overigens ook gewoon mooi gesloten.
Ook de slang naar de remdrukregelaar heb ik tijdelijk afgedopt om luchtlekkage uit te sluiten.
Enig idee?