Vraagje over uitlezen storingscode

2 reacties

Merk
Suzuki
Model
Baleno
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-06-2009 10:16

[131163]Heb een vraagje over de uitleescode.

Er staat dat je een draad moet plaatsen tussen 2 contacten van de diagnose stekker om de storingscode uit lezen als deze aanwezig is, alleen is mijn vraag is dit een gewone overbrugging of een speciale draad met eventueel een weerstand,diode of iets dergelijks.

Alvast bedankt.