Geplaatst: 19-06-2009 10:16
[131163]Heb een vraagje over de uitleescode.
Er staat dat je een draad moet plaatsen tussen 2 contacten van de diagnose stekker om de storingscode uit lezen als deze aanwezig is, alleen is mijn vraag is dit een gewone overbrugging of een speciale draad met eventueel een weerstand,diode of iets dergelijks.
Alvast bedankt.