Geplaatst: 12-01-2010 18:28
[145676]Goedemiddag,
we hebben hier een vectra b met x 2.0 DTH motor. De motormanagementlamp brandt en de diagnose geeft foutmelding P1631 Vervang Regeleenheid inspuitpomp. De auto loopt niet in noodloop en trekt verder goed.
Ik heb met een opel dealer en specialist gebeld en deze vertellen dat de regeleenheid vrijwel nooit kapot gaat. Is hier iemand die ooit een soortgelijke storing heeft gehad en me hiermee kan helpen?
Met vriendelijke groet,
Anne Bouman