Geplaatst: 19-10-2008 19:35
[113721]We krijgen volgende week weer zo'n VW binnen waar van het vliegwiel defect is, volgens de eigenaar is dit al de 2 keer in korte tijd
dat die het weer begeeft. Nu zit ik te denken om maar een gewoon vliegwiel te monteren. Wie heeft er bij de nieuwe caddy ervaring mee en weet misschien ook de onderdeel nr's?