3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-01-2010 17:59
[146332]hallo ik heb hier een matiz met gebroken distributie riem staan gaan de kleppen krom of hebben we mazzel allen de riem vernieuwen? groet bertus