Geplaatst: 21-01-2010 22:32
[146546]Beste collega's,ik heb hier een Ibiza staan waar ik steeds de foutcode 301 (ABS retourpomp) krijg.
Ik heb de pomp reeds vervangen,weliswaar door een 2e handse,maar ik blijf precies dezelfde foutcode krijgen.
Als je de foutcode wist,gaat het abs-lampje branden vanaf dat je boven de 10km/h komt.
Ik heb de zekeringen gecontroleerd,en deze bovenop de accu was defect.Heb ze vervangen,maar probleem blijft.
Ik krijg aan de abs-unit mooi de accuspanning en ook de massa is in orde.
Aangezien ik in het motormanagement foutcode 17925(plausiebel signaal relais J271=relais 429)kreeg,heb ik dit relais ook reeds vervangen.
Weet iemand meer af van dit probleem?
Kan iemand mij aan een elec.schema helpen van het ABS-systeem?
Groetjes,