Geplaatst: 22-01-2010 20:20
[146618]In stand nornaal N schakeld hij nog bij stoppen. In stand tiptronic en je schakeld van 1 naar 2 is er ook een schok.In stand S doet hij het niet.
Het schokken gebeurd bij warme motor.Reeds olie en fliter van versnellingsbak vernieuwd, nog het zelfde.Uitgelezen, geen foutcode.Software
heringestaleerd nog het zelfde.Is waarschijnlijk dit beginnen doen na groot onderhoudsbeurd.
Al vriendelijk bedankt voor jullie reactie.
scheer