versnellingsbak

2 reacties

Merk
BMW
Model
X5
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0d
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-01-2010 20:20

[146618]In stand nornaal N schakeld hij nog bij stoppen. In stand tiptronic en je schakeld van 1 naar 2 is er ook een schok.In stand S doet hij het niet.

Het schokken gebeurd bij warme motor.Reeds olie en fliter van versnellingsbak vernieuwd, nog het zelfde.Uitgelezen, geen foutcode.Software

heringestaleerd nog het zelfde.Is waarschijnlijk dit beginnen doen na groot onderhoudsbeurd.

Al vriendelijk bedankt voor jullie reactie.

scheer