3 reacties
Lid sinds: 29-01-2008
Bijdragen: 78
Geplaatst: 05-05-2008 16:04
Hallo wij hebben een smart waarvan het gasklephuis reeds vernieuwd n.a.v. dat de auto niet meer trekte, na vervanging in eerste instantie perfect maar na 2 km was het helaas weer fout.
Wie heeft hier ervaring mee?