Geplaatst: 01-04-2008 18:02
Goedemiddag OpenObd,
Ik zag een reaktie van jou op het amtforum over Renault Clip, ik heb een tijdje geleden een versie gekocht en geinstalleerd op een laptopje met windows 98 wat geen problemen opleverde.Wat wel een probleen is de "kabel" weet jij daar wat op?? Met een originele cansonde van Renault werkt het perfect maar deze is erg duur voor een beetje hobby gebruik.....
Alvast bedankt voor je reaktie,
groeten Rob.