Geplaatst: 05-06-2008 22:02
hoi
heb een astra van klant staan 1.6 8v staat nu al 3 weken bij ons bouw jaar 2000
klacht is als hij warm wordt begint de auto intehoudem. niet mee te rijden motor managment gaat aan geeft luchtmassa sensor druk sensor en de stationoir regeling niet in orde.
de drie dingen vervangen en nog steeds zelfde probleem nu geeft hij aan dat de actief kool filter niet in orde is we hebben hem schoongemaakt geen effect.we hebben nog de temperatuurschakelaar vervangen ivm met koelvloeistof .niet geholpen, toen kwam iemand vervang de benzine pomp.
we hebben de actief kool filter nog niet vervangen mijn ingeving zegt dat er niks mee te maken heb kan vergissen
dat ook gedaan geen resul taat de opel gebeld zeggen dat ze dit niet kennen
waar zou het inzitten
als hij koud is rijdt hij als een normale auto
mvg