Geplaatst: 09-04-2010 8:50
[153094]Hallo ik heb hier een atos automaat die niet meer voor of achteruit wil.
Volgens de klant is hij onder het rijden er mee gestopt.
Motor loopt gewoon maar er komt geen aandrijving vanuit de automaat bak.'
Hij geeft ook niet het gevoel te schakelen op het moment dat je hem in de D of R zet.
Versnellingsbak kapot?
of zijn er nog andere mogelijkheden??
mvg Roy