Geplaatst: 28-02-2009 20:35
Jongens, is het niet makkelijk om alles in 1 topic te houden?
We zijn bezig met een oplossing te bedenken, maar dat lijkt echt makkelijker dan dat het is.
Vanmorgen flink wat particulieren kunnen verwijderen, met enkele boze reacties terug, maar ook 1 met de opmerking "zorg dan dat ze niet kunnen registreren".
Hebben jullie ideeën? Kom maar op.