Lekkende Matiz

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Robertjan

Lid sinds: 18-03-2009

Geplaatst: 20-03-2009 10:43

Goedemorgen Etap,


Las dat je het inlaatspruitstuk van een Matiz na koelvloeistoflekkage, opnieuw gebruikt hebt. Gat afgedicht en spruitstuk doorgezaagd en met nieuwe pakking gemonteerd.


Vragen:


-Heb je het weggeteerde deel van het spruitstuk toevallig nog gerepareerd met 'vloeibaar    plastic' (Innotec)?
- Wat is de gemakkelijkste manier om het inlaatspruit te verwijderen en waar moet ik op letten?
- Met wat voor materiaal heb je gat afgedicht?


- Kan het "loze gat" in het inlaatspruitstuk zonder verdere gevolgen voor de motor afgedopt worden?Met andere woorden: is de motor (en kachel) goed blijven werken na deze operatie?


Alvast bedankt voor je reactie.


Groet.


Rob.