Geplaatst: 20-03-2009 10:43
Goedemorgen Etap,
Las dat je het inlaatspruitstuk van een Matiz na koelvloeistoflekkage, opnieuw gebruikt hebt. Gat afgedicht en spruitstuk doorgezaagd en met nieuwe pakking gemonteerd.
Vragen:
-Heb je het weggeteerde deel van het spruitstuk toevallig nog gerepareerd met 'vloeibaar plastic' (Innotec)?
- Wat is de gemakkelijkste manier om het inlaatspruit te verwijderen en waar moet ik op letten?
- Met wat voor materiaal heb je gat afgedicht?
- Kan het "loze gat" in het inlaatspruitstuk zonder verdere gevolgen voor de motor afgedopt worden?Met andere woorden: is de motor (en kachel) goed blijven werken na deze operatie?
Alvast bedankt voor je reactie.
Groet.
Rob.