Geplaatst: 17-04-2010 19:05
Hallo,
Heb zojuist een 300C binnen gekregen die geen vermogen meer heeft.
Volgens de klant was het de nokkenas versteller?? auto is uitgelezen geweest daarna was het inhouden weg maar weer terug gekomen.
dealer werkplaats was al gesloten, dus heb helaas niet meer info om te reageren.
maar iemand enig iedee..?
bij voorbaat dank
groeten
Peter