Geplaatst: 20-06-2009 21:21
wie kan mij vertellen hoe ik de distributie riem van deze auto moet vervangen.
moet het front er voor weg? dwz radiateur,condensor, ventilatorhuis enz.
is er echt special gereedschap voor nodig of kan het met een redelijk gevulde kist "normaal"handgereedschap.
het vervangen vd riem zelf is geen probleem voor mij, het gaat me alleen om de auto specifieke handelingen.
alvast bedankt!!