Geplaatst: 18-04-2010 13:05
[153712]Hallo collega's,
Ik ben een trekhaak over aan het bouwen van de een.
vw passat uit 2006 naar een vw passat uit 2007. De can-bus aansluiting was bij de oudste afgetakt in de kabelboom naar achteren. ( or/or-grn) Deze canlijn loop er bij de nieuwe echter niet. Ik dacht dat de can-lijn nu afgetakt moest worden bij de stekkerplaat boven de pedalen. Kan echter niet de can lijn vinden. Is er iemand die mij kan vertellen waar ik de can af kan takken??