2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-06-2009 12:36
Hallo allemaal ik zou graag willen weten of er een centrale stekker is voor aftakken van stroom voor 13 polige stek. of moet je van uit de achterlichten aftakken