Geplaatst: 21-04-2010 12:32
[153914]hallo wij hebben een renault kango.bij deze auto gaat blijft de start onderbreker hangen er wordt gezegt dat dat komt omdat de centrale vergerendeling niet meer werkt.de baterij van de sleutel is nog goed.maar reageerd niet meer.
nu is de vraag waar zit de sensor van de centrale vergerendeling.dan kunnen we die eerst vernieuwen en kijken of dit werkt.
alvast bedankt