Geplaatst: 26-04-2010 20:04
hallo
ben met een v6tdi bezig die tijdens de koude start even op 4/5 cilinders loopt
en stinkt naar onverbrande diesel. en daarbij blauw/wit staat te walmen.
nokkenassen waren ingelopen deze zijn vervangen
verstuivers zijn getest ok.
gloeisysteem in orde
pomp timing staat ok.
compressie is nog niet gemeten ivm niet de juiste meter voor dit blok in huis.
wie heeft er nog een idee ?
mvg pascal