Geplaatst: 26-06-2009 23:39
[131738]hallo
ik heb een mercedes c180 staan waarvan de airco ventilator niet aanslaat bij te hoge druk
als ik de airco aanzet dan loopt de druk hoog op tot (20 tot 30) bar en ontkoppeld de pomp, dit is een beveilliging neem ik aan.en als de temp/druk is gezakt koppeld de airco pomp opnieuw tot (20 tot 30 bar) en ontkoppeld weer.
ik heb de airco opnieuw afgevult
zekkeringen gecontrolleerd (zekkering kast links en rechte in motor ruimte)
ventilator getest
wie kan mij helpen met dit probleem
mvg Gert-Jan