Geplaatst: 27-04-2010 12:52
[154280]1.4 HDI
Auto moet erg lang starten voor hij aanslaat.
Nu geen fouten opgeslagen (zijn 2 dagen geleden gewist door een andere garage)
Heb de verstuivers gecontroleerd, 3 cil zeer veel retour (tijdens het starten 7 x meer als de andere)
Heeft iemand informatie over (wat allemaal de/monteren, aanhaal koppels ed)
En zijn deze met codering?, met de KTS krijg ik de codering namelijk niet in beeld?
Alvast bedankt
Oiram