Prelude hapert elke keer als ik gas geef en tijdens et schakelen vanuit de moter lijkt et??

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Kishan

Lid sinds: 19-09-2008

Geplaatst: 19-09-2008 21:19

Hallo iedereen, ik ben Kishan en ik rijd een Honda Prelude 2.0 - 16v van '93.


Ik vroeg me af wie me met mijn probleem kon helpen??


Elke keer als ik normaal gas geef hapert de moter lijkt et wel, het haperen komt in elk geval vanonder de moterkap, maar als ik heel rustig gas opbouw dan pakt ie ehm normaal, en dat haperen/stotteren kan ik als ik wil constant laten gebeuren en dan zie je ook echt de hele auto omhoog/omlaag gaan net als in die Mtv clips! Ik zag bij iemand anders dat ie ook zo een soort probleem had, en hij had al van alles van te voren vervangen, zonder resultaat, Dat is wel minder, ik kan vertellen wat ik vermoed dat et kan zijn maar meer weet ik niet, misschien de moter-steunen?? Want et lijkt alsof de motor heen en weer slingert tijdens et stotteren, wie herkent dit probleem en zou eventueel een aantal tips voor mij kunnen hebben? Het kenteken is GB-HT-07, van '93, overigens las ik wel ergens op een forum dat de injectoren een grote rol spelen misschien heeft dat er wat mee te maken, ik word gek zo! Ik hoop dat ik ehm met jullie hulp weer helemaal gezond kan krijgen, alvast bedankt ,


Kishan