2 reacties
Lid sinds: 22-11-2007
Bijdragen: 16
Geplaatst: 15-02-2008 20:09
een klant van ons heeft op zijn dashbord regelmatig een oranje olielampje. Dit terwijl er genoeg olie aanwezig is. Zijn er collega,s die dit probleem eerder hebben gehad. Met vriendelijke groeten leendert