Geplaatst: 02-07-2009 23:49
[132182]Hallo,
Heb hier een A6 staan met een gierend geluid.
Als je de koppeling half in trapt en dan vol gas geeft en vervolgens weer gas los is er een duidelijk gierend geluid te horen.
Dit geluid is in mindere mate hoorbaar bij het overschakelen in hoog toeren.
Het is een handgeschakelde 6 bak.
Lijkt net alsof turbo teveel lucht verplaatst en dit niet kwijt kan.
Het geluid is duidelijk hoorbaar in de buurt vande turbo en bak.
Reeds vervangen zijn al:
Vliegwiel en koppeling
Turbo
Egr
Dynamo en aircopomp zijn het ook niet.
Ben benieuwd of er iemand is die net zo'n ellendige storing gehad heeft.