Geplaatst: 05-07-2009 22:13
auto start wel loopt redelijk maar acceleren geen goed verloop in toeren . foutcode gaf aan nokkenassensor , deze is vervangen timing d/riem gecontroleerd ok
direct na het lopen de code nokkenassensor weer in beeld . bedrading via schema gecontroleerd tot op de ecu alles ok .
als de motor warm is slaat hij af , daarna loopt de motor niet meer ( krijg ook geen toerental op mijn tester).
wie weet er raad ???
alvast bedankt