Geplaatst: 03-05-2010 16:56
bij gas geven sputterd de motor als of er een slechte bougie kabel op zit ?
motor loop perfect stationair en bij langzaam gasgeven ook goed.
we hebben de bougie`s , kabels , rotor en verdeler kap reeds vervangen maar zonder resultaat
tijdens de 4gas meting zijn ook geen afwijkingen zichtbaar
het gaat om een 6 cilinder benzine motor met mechanische bosch injectie, katalysator en lambda sonde.
iemand een idee ?